Jak spolupracovat s virtuální asistentkou

Se službou virtuálních asistentek jste si již seznámili v předchozím článku. Nyní si více přibližme, jak vypadá spolupráce ve skutečnosti.

Petr Novák, jeden z autorů Travel Bible známý hlavně díky kurzům TravelHackingu a LifeHackingu, sám využívá služby virtuální asistentky a nemůže si je vynachválit. Jak zmínil v jednom ze svých kurzů, spousta lidí má ale bohužel s virtuálními asistentkami špatné zkušenosti, neboť mají pocit, že je nezbytné investovat spoustu času do počátečního zaškolení.

Abyste takovým problémům předešli, je důležité si stanovit co od virtuální asistentky potřebujete a je nutné si nastavit procesy, které můžete využít i pro spolupráci s dalšími pracovníky. Čím lépe si své požadavky připravíte a specifikujete, tím snadnější bude nová spolupráce nejen pro vás, ale také pro virtuální asistentku.

Používání projektových aplikací (např. Trello, Asana, Basecamp) vám usnadní zadávání a vyhodnocování úkolů, nehledě na to, že v reálném čase vidíte na čem virtuální asistentka pracuje a v jaké fázi se který úkol nachází. Odpracovaný čas pak asistentka zaznamená pomocí vhodné aplikace (např. Toggl) a vy dostanete s fakturou přehled hodin strávených na jednotlivých projektech.

Pokud si dopředu důkladně rozmyslíte s čím vším by vám mohla virtuální asistentka pomoci, určitě i následně nalezente vhodnou asistentku s relevantními zkušenostmi a kvalifikací.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to top