Proč spolupracovat s virtuální asistentkou

Virtuální asistence je služba určená jednotlivcům, podnikatelům i firmám. Virtuální asistentka má stejnou odpovědnost jako zaměstnanec tradičních kanceláří, pouze s tím rozdílem, že díky moderním technologiím, vykonává všechny činnosti bez ohledu na místo pracoviště. Virtuální asistentka za vás vyřeší záležitosti, na které nemáte čas, kvalifikaci nebo prostě chuť je zařídit.

  • Podnikáte a potřebujete jen občas pomoc s administrativou?
  • Nechcete zařizovat kancelář ani se zatěžovat povinnostmi zaměstnavatele?
  • Chybí vám někdo, kdo by vám pomohl s koordinací vaší práce či nějaké činnosti udělal za vás?
  • Postrádáte někoho, kdo by byl vaší pravou rukou a osobní asistentkou v jedné osobě?
  • Hledáte někoho, by za vás komunikoval, e-mailoval nebo zařídil, co je potřeba a co nemusíte nutně dělat vy?

Jaké činnosti může vykonávat virtuální asistentka?

Ať už se jedná o běžnou administrativu a korespondenci, vyhledávání informací, tvorbu dokumentů, překlady textů, pomoc se sestavením životopisu nebo motivačního dopisu, koordinace výběru nových zaměstnanců, správu webových stránek či sociálních sítí, plánování schůzek, organizace meetingů a konferencí nebo zajištění služebních cest. S tím vším vám virtuální asistentka pomůže.

Pomocnou ruku vám virtuální asistentka nabídne s organizací diáře, přepisem a digitalizací dat, zajištěním tvorby propagačních materiálů, komunikací s úřady, zastupováním s plnou mocí, rezervací restaurací a vstupenek, zajištění dárků pro firemní partnery a zaměstnance. Neplýtvejte časem na rutinní práci, kterou může dělat někdo jiný. Posuňte své podnikání dál a zadejte práci, která vás brzdí, virtuální asistentce.

Jak a kde ale vlastně takovou virtuální asistentku najdete a podle čeho byste ji měli vybírat? O tom se dozvíte v dalším článku.

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Scroll to top