Blog virtuální asistentky

Každý občas potřebujeme napsat nějaký dopis. Ať už se jedná o obchodní dopis partnerům společnosti, žádost o dar, stížnost nebo třeba jen běžný e-mail. Všechny tyto dokumenty mají své náležitosti a standardy, které je nutné dodržovat. Dnes si společně představíme, co všechny by měly obsahovat a jak je formálně upravovat.
Úkolem virtuálních asistentek je pomoci klientovi s jeho prací, ulhečit mu od množství úkolů, uspořádat jeho práci tak, aby byla efektivní, poradit mu v oblasti, ve které se tolik neorientuje nebo mu ušetřit čas při hledání potřebných informací. Každá virtuální asistentka pracuje trochu jinak a má jinou oblast, ve které
Se službou virtuálních asistentek jste si již seznámili v předchozím článku. Nyní si více přibližme, jak vypadá spolupráce ve skutečnosti. Petr Novák, jeden z autorů Travel Bible známý hlavně díky kurzům TravelHackingu a LifeHackingu, sám využívá služby virtuální asistentky a nemůže si je vynachválit. Jak zmínil v jednom ze svých
Scroll to top